Amikor egy ember a munkahelyén éli a társas életének nagy részét is, mert annyit dolgozik és túlórázik, hogy másra nagyrészt nem is jut idő, csak maximum hétvégente, akkor szoros kötelékek és barátságok alakulnak ki, és ahol tudja az ember ott segíti a másikat – jobb esetben. Én egy ilyen helyen dolgozom. Felteszünk mi mindent egy lapra. Igyekszünk ugyanis pár év alatt egy nagyon jó karriert kialakítani a cégnél, hogy később egy jó és sokkal nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb munkát biztosító helyre el tudjunk helyezkedni, nyilván elég jó fizetésért cserébe.
Rengeteget használjuk a telefont és a számítógépet nap közben és nagyon sok partner adata van rajta tárolva, ami nyilván fontos, hogy csak megbízható kezekbe kerüljön. Pénzügyi szektorban egészen egyszerűen máshogy ezt nem lehet. Mi történik viszont akkor, hogy ha valaki mondjuk, mint a munkatársam összetöri a telefonját? Egyrészt kiesik egy jó időre a mindennapi használatból, ami a mi munkakörünkben nagyon megnehezíti a napi munkát, másrészt pedig kell találnia egy olyan szervízt, ami megbízható és professzionális szinten, megbízható munkát végez, és feddhetetlen.
Mivel én már átestem egy fél éve ezen a traumán jól tudom milyen érzés, amikor az ember nézi a földön a telefont és meg sem meri emelni, mert nagyjából tudni véli, hogy bizony nehéz helyzet előtt áll, mert valószínűleg összetört a kijelző. Én már találtam egy tökéletes szervízt, és bár láttam, hogy senkivel se nagyon kíván kommunikálni, odamentem hozzá és leírtam egy papírra az asztalán a világ egy legjobb iphone szerviz csapatának elérhetőségét. Ő másnap csak visszatett egy hatalmas csokit az asztalomra és ráírta, hogy köszönöm! Azt hiszem az iszereles.hu neki is tökéletes segítséget tudott adni.